– Vi skal gjøre det enklere å være kunde i Hafslund Celsio

Det sier Anna Medle, leder for Hafslund Celsios nye avdeling, «Kundeopplevelse».

Smilende mann og kvinne snakker sammen i et kontorlokale.

Publisert:

Sist endret:

– Kundetilfredshetsundersøkelsene våre viser at fjernvarme oppleves som et enkelt produkt. Samtidig viser undersøkelsene at kundene ønsker at det skal være enklere å forholde seg til oss, og at de vil ha tettere dialog med oss om våre produkter og løsninger. Derfor har vi etablert en egen avdeling som kun skal jobbe med å gi kundene våre gode opplevelser i møte med Hafslund Celsio, sier Anna.

Møt teamet

Anna har jobbet i Hafslund Celsio i åtte år og ledet frem til sommeren måleavdelingen.

Måleavdelingen gjør også en viktig jobb for kundene våre. De følger nemlig med på kundenes fjernvarmeforbruk og sikrer at de faktureres riktig. I tillegg bidrar de til at kundene enkelt får oversikt over og kan følge med på varmeforbruket sitt, på Min side.

Portrettbilde av smilende kvinne.
Anna Medle er leder for Hafslund Celsios nye avdeling, Kundeopplevelse.

Med seg har hun Jarle Nedreberg. Han er teknisk rådgiver i Hafslund Celsio og veileder bedriftskundene våre, samt kundene våre i borettslag og sameier. Han har jobbet i Hafslund Celsio siden 2022 og har lang erfaring med inneklima, oppvarming og selvfølgelig fjernvarme.

Portrettbilde av smilende mann.
Jarle Nedreberg er teknisk rådgiver i Hafslund Celsio og veileder våre bedriftskunder, og kunder i borettslag og sameier.

– Vi vil høre fra deg

De siste årene er det tatt flere grep for å gjøre det enklere å være kunde.

Vi har blant annet lansert ny nettside og forbedret «Min side». Målet er å gjøre det enklere for kundene våre å forstå hva fjernvarme er og hvordan den fungerer, komme i kontakt med oss og få oversikt over eget forbruk, priser og faktura. I tillegg tilbyr vi nå gratis teknisk rådgivning, og vi er mer proaktive i kundekommunikasjonen vår, blant annet ved jevnlig å sende ut nyhetsbrev med det vi håper er nyttig informasjon, sier Anna.

Grepene som er tatt, er tatt med utgangspunkt i tilbakemeldinger fra kunder.

– Vi har hatt mange fine samtaler med flere av kundene våre det siste året, og har fått mange gode innspill til hva vi kan bli enda bedre på, sier Anna.

Hun vil veldig gjerne høre fra flere.

– Vi setter stor pris på tilbakemeldingene vi har fått så langt, og håper flere kunder tar kontakt med oss om de brenner inne med noe vi kan forbedre eller forenkle.

Har du tilbakemeldinger til oss?

Ta kontakt med Anna på e-post eller telefon: +47 941 58 457.